trubaduren

En rubrik

Kategori: Ett och annat

Som ni ser har jag givit upp det dar med att beratta om allt som hander lite. Det har far bli lite om en vanlig blogg igen. Den var val aldrig sarskilt vanlig, men som den var forut i alla fall. Kanner att den bara dott sakta men sakert och det ar inte vart det att lagga ner massa tid pa att skriva massa saker som ingen egentligen har energin till att lasa. Sa det ar back to old habits, det ar ju battre an ingenting eller hur?

Och detta betyder val ocksa att jag kommer uppdatera oftare, yay till det! En gang i veckan-regeln var val mest behovd i borjan da jag faktiskt langtade hem ibland. Hemlangtan vid jul var inte alls sarskilt farlig, kande ett litet styng i hjartat nar maten var som alltid och inte alls speciell, och allt jag fick i julklapp var ett linne som inte ens var inslaget, men det var allt. Natten var mysig, jag och Chloé (Reilly var i nagon liten by langt langt borta for att fira jul dar) gjorde mest ingenting, bara var med kompisar och pratade. Fast det slutade med ett dopp i en pool och en timmes promenerande hem i gryningsljuset.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: