trubaduren

Sommar och sol

Kategori: Ett och annat

Hm, igar tankte jag prata med min kara familj som vagrar att prata med mig mer an en gang per manad. Alltsa hade jag inte pratat med de pa EN MANAD, och sag valdigt mycket fram emot lite nyheter fran Sverige. Och vad hande? Jo, de glomde mig. Tack sa mycket for den, jag bara kanner karleken stromma fran andra sidan av jordklotet.

Nu till andra saker. Jag ar flytande pa spanska!! Ar valdigt glad eftersom detta betyder betydligt mycket mindre hjarnaktivitet som bara gar at till att prata. Needless to say att jag gor en otroligt massa grammatiska fel, men jag valjer att inte bry mig om det. Huvudsaken ar ju att de forstar mig, eller hur?

Och sen nagot annat som jag bara VET att ni kommer bli avundsjuka pa. Om ca en vecka har jag SOMMARLOV! Ser fram emot att sola pa stranden, ata glass och manga sena natter med manniskor jag trivs med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: