trubaduren

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kategori: Ett och annat

JAG HAR FÅTT VÄRDFAMILJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okej, det är helt sjukt!!! Och det är precis exakt där jag ville hamna, nära gränsen till Paraguay där det finns mycket folkmusik. Jag kommer kanske att gå i en skola med inriktning på musik (!!!) och vädret är ganska varmt men regnigt. IIIIIIIIIIHHHHHHHH!!!!!!!!

Just ja, staden heter Corrientes (ungefär lika stor som Gbg) och jag kommer att bo med en ensamstående kvinna, fast det gör inget eftersom typ hela hennes familj bor i staden och de umgås massa. Yay!

Kommentarer

  • Amy säger:

    grattisgrattisgrattis, när åker du? <3

    2010-07-23 | 09:56:03
  • Johanna säger:

    tacktacktack, jag åker 12 augusti!

    2010-07-25 | 21:31:51
    Bloggadress: http://trubaduren.webblogg.se/
  • David säger:

    Grattis ^^ Har en kompis som kommer från Corrientes :O

    2010-07-31 | 17:53:48
  • Johanna säger:

    Nej, seriöst!? Vad coolt! :O

    2010-07-31 | 19:25:24
    Bloggadress: http://trubaduren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: