trubaduren

We're not living in America

Kategori: Ett och annat

Helt plötsligt fick jag sug efter rumsstädning. Inte konstigt när jag inte kan gå fritt här utan att något fastnar under fötterna. Ajabaja, Johanna. Det får bli tisdag som blir min nyttiga dag. Då ska jag:
1. Städa rummet
2. Plugga matte
3. Öva på orkester-låtar som jag måste kunna men som är åh, så tråkiga att öva själv
4. Öva på Ethno-låtar som inte är lika tråkiga men som jag måste lyssna av på inspelningar eftersom jag inte har en enda not till våra 500 nya låtar
5. Tvättatvättatvätta tvätt

Wow, det var ganska mycket. Vet inte om jag hinner med allt...

Just ja!
6. Städa marsvinsburen, eftersom jag inte kommer att hinna imorgon och jag valde att inte göra det idag. Smart där Johanna.

Kommentarer

  • Nisse säger:

    Vännen.. Du gjorde EN av alla de där sakerna.. Skärpning? ;)

    2010-03-23 | 20:32:50
  • J säger:

    Hmm, ja. Det får bli så. Nästa gång (a)

    2010-03-26 | 15:11:46
    Bloggadress: http://trubaduren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: