trubaduren

A girl in Argentina

Kategori: Musik

Just nu har jag Computación, ett totalt onödigt ämne där vi bland annat bloggar. Mys! Det var inte så länge sedan jag skrev det dära deppinlägget, men det är bättre nu, i alla fall idag. Så oroa er inte, jag klarar mig.

Just den här helgen har jag flyttat till ett annat hus eftersom min värdmamma jobbar i någon annan stad för tillfället. (Tycker hon jobbar alldeles för mycket, hon är aldrig hemma, och det är ju inte så kul för mig direkt.) De pratar inte så mycket engelska vilket bara är bra tycker jag. Är nämligen inte så bra som jag vill vara på det där främmande språket. Och det betyder också att jag får syskon, vilket är något som jag saknar. Jag har ju Amparo och Chloé som sällskap, men de kan ju inte alltid var där heller. Och då går jag in på Facebook istället och så vips har vi ännu ett deppinlägg här på bloggen.

(Bara för att snacka om något annat..) Det är galet vad jag sover här, efter lunchen sov jag till exempel en hel timme, bara sådär. Och det är just nu jätte kallt här också och jag önskar att jag tagit med min vinterjacka. Sover till exempel med dubbla täcken.

Har inte så mycket att skriva, visade just en argentinare Billie the Vision and the Dancers, vet inte om han gillade dem. Ni ska i alla fall få lyssna på dem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: