trubaduren

Pics and stuff

Kategori: Ett och annat

Anledningen till att jag aldrig lagger upp bilder ar fort att min kamera ar trasig. Och min dator. Crycrycryyy. I alla fall, det ar tur att bade Reilly och Chloe har alla mina bilder. Sa jag tankte lagga upp lite som ni missat i bilder det har aret.
Jag pa min fodelsedag. Reilly, Chloe och Connor overraskade mig med en gigantisk hemgjord tarta.
I Lucas pool med Jere, Reilly, Chloe. I borjan av sommarn och det var fortfarande halften kvar av aret.
Basta nyaret ever. Till att borja med var det varmt ute, bara det vagde upp vilket nyar som helst i kalla Sverige.
Bilden stulen fran Reilly, av bron som leder till Resistencia. Sjukt fint ar det.
Jag just nu, med Reilly, Lucila och Nico. Fett snygga vi ar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: