trubaduren

Gaah!

Kategori: Ett och annat

Åh, bipolariteten man får av att vara utbytesstudent. Och jag är ju inte ens det längre (om man nu kan sluta med det), jag menar, jag bor ju inte i Argentina längre. Är det inte meningen att man ska sluta vara superglad i ena ögonblicket och superledsen i det andra när man kommer hem? För det här har fortsatt mycket längre än vad jag hade tänkt mig och jag ORKAR inte! Kan inte allt bara vara normalt igen?


Ah, la bipolaridad de ser intercambista. Y ni soy intercambista más (si se puede parar de ser eso), o sea, no vivo más en Argentina. No es asi que uno para de ser superfeliz en un momento y supertriste en el otro cuando vuelva a su país? Porque esto continuó mucho más que creía y NO QUIERO que continue más! Porque no todo puede ser normal de nuevo?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: