trubaduren

Saker som inte lär hända

Kategori: Listor

1. Jag kommer att städa mitt rum idag.
2. Jag kommer inte att bryta ihop och dö första dagen tillbaka på Rudbeck.
3. Jag kommer att förstå hur jag loggar in på CSN.
4. Jag kommer att få allt jag önskar mig i födelsedagspresent.
5. Jag kommer att komma ihåg att ringa Nina Sterckx på måndag om mina eventuella spanskatentor.

Nä, de här sakerna lär ju faktiskt inte hända.


Cosas que probablemente no van a a pasar:

1. Que limpie mi pieza hoy.
2. Que no tenga un breakdown y muera el primer día de escuela (que es el martes que viene).
3. Que entienda cómo tengo que hacer para entrar en la página de estudiantes.
4. Que reciba todo que lo que quiera de regalos para mi cumple.
5. Que me acuerda de llamar a mi profesora de español el lunes para hablar sobre mis pruebas de español.

No, me parece que estas cosas en serio no van a pasar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: