trubaduren

Dansa, fastän hjärtat brister

Kategori: Musik

Det är sommarlovets sista dag, känns som att jag borde gå och göra något galet!

Men, det är grått ute, och här sitter jag i min pyamas och leker med min blogg istället. Vart tog sommaren vägen? Vart tog mitt år av semester vägen? Och är det så här det ska bli i fortsättningen? För i så fall tror jag att jag åker tillbaka till Argentina och glömmer hela den här grejen med att komma hem.




Bailá aunque el corazón se rompa

Es el ultimo día de vacaciones, siento que es el tiempo por hacer cosas locas.

Pero, está todo gris afuera, y acá estoy yo en mis pijamas jugando con mi blog. Porqué termina el verano? Porqué termina mi año de vacaciones? Así como es ahora va a ser el resto de mi vida? Si sí, creo que voy a Argentina y me olvido de esta cosa loca de volver.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: