trubaduren

Jag vill frysa det har ogonblicket just nu

Kategori: Ett och annat

Hur sager man hejda for resten av livet? Typ, hej, vi kanske inte ar varldens basta vanner men nu aker jag hem till Sverige, lever mitt liv dar och vi kommer aldrig att ses igen. Och aven om vi ses skulle vi sakert inte ens kanna igen varandra.
Och annu varre om det faktiskt ar en riktigt riktigt god van. Nagon som har en plats i ditt liv och ditt hjarta och som betyder nagot. Och Skype existerar och likasa Facebook, men det kommer aldrig vara det samma. Sa nara som ni ar nu ar det narmaste som det kommer att bli nagonsin for efter det har kommer ni kanske inte att ses forutom over internet.
Jag vet att det finns flyg som gar varje dag till Argentina, men aven om jag besoker det har landet igen kommer det alltid bara vara ett besok. Jag kommer aldrig att leva har igen som jag gjorde det har aret.
Att komma hem kommer att vara som att vacka upp fran en drom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: