trubaduren

Att fylla 18

Kategori: Ett och annat

Kändes inget speciellt alls. Jag fick en massa presenter i och för sig, men jag känner mig redan stor. Och allt det där som ni andra snackar så mycket om, att nu kan man ta körkort och börja klubba, börja festarååå! Nja, jag har ju inte ens börjat övningsköra. Och det där med att klubba.. Jag har ju redan gjort det i ett år, och då var det faktiskt mycket billigare, så nej, jag är inte överdrivet taggad på det heller. Är det så här det känns att vara gammal?



Cumplir 18

No se sintió muy especial. Recibí un monton de regalos, eso sí, pero ya me siento grande. Y todos los otros hablan sobre sacar sus licencias de manejar y empezar a ir a los boliches en Estocolmo. Pero yo ni empecé practicar manejar y salir? Ya hice eso por un año (y fue muuucho más barato), entonces no estoy RE ansiosa como todos piensan que deba estar. Así se siente ser vieja?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: