trubaduren

Men ååååh

Kategori: Ett och annat

Missade Håkan, ska på ett födelsedagskalas nu klockan ett med HELT okända männsikor (förutom själva födelsedagsbarnet då), OCH är inte på humör för NÅGONTING idag. Dessutom missar jag värsta grejen ikväll som jag faktiskt ville gå på men som ingen annan hade tid för. Åh, sämst. Nu ska jag plugga (eller bara dö) matte, och biologi (story of my life) och sen ska jag köpa present. ÄLSKAR MITT LIV. Har tillstånd till att klaga idag, faktiskt.


Este es un día malo. Ayer íba a ir a  un concierto con mi amiga pero al final no fuimos. Hoy voy a un cumple con gente TOTALMENTE desconocida (a parte de la cumpleañera), Y no quiero hacer NADA hoy. También no voy a una cosa esta noche (y yo quería ir) solo por que nadie tenía el tiempo. Y ahora voy a estudiar (o morir)  mathemática y biología y depués voy a comprar un regalo. AMO MI VIDA. Y está permitido quejarse hoy.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: