trubaduren

Norlie och KKV

Kategori: Musik

Ikväll smäller det på Södra baren när Norlie och KKV spelar. Jag kommer att vara där. Wiihoo!

 

Bara att fortsätta antar jag

Kategori: Ett och annat

Åååh, jag hatar plugget just nu. Och det faktum att jag inte har något jobb, eller sommarjobb. Den enda ljuspunkten bland alla dessa läxor och prov och obegripliga matteuppgifter är USA. Bara 2,5 månader kvar nu. Det är ju inte mycket alls. Nänä.

 

Imorgon är det i alla fall studiedag, och även om det mesta kommer att gå åt till plugg och NT-möten hit och dit så blir det väl lite tid över till att inte göra någonting.

 

Här får ni en bild, som är söt.

Just keep on climbing!

Niohundranittionio

Kategori: Musik

Tja mannen

Kategori: Ett och annat

.. eller bloggen då. Jag måste sluta säga så där, det låter tydligen fett konstigt när det kommer från en oskyldig flickemun så som min egen.

 

Vad har hänt sedan sist? Ja, jag pluggade halvt ihjäl mig själv till ett jävla kemiprov som jag ändå inte fick MVG på,  jag fick lov, påsken kom och gick, och ja just det, jag har sytt en kjol! Den skulle egentligen bli en klänning men jag hade för lite tyg visade det sig.

 

Idag fyllde mamma år. Vi firade henne med drömfrukost, glömd maräng och biobesök. Vi såg en film som hette Marigold Hotel. Helt underbar precis så där som engelska stjärnspäckade filmer oftast är. Den rekommenderas starkt.