trubaduren

Chloé: We're gonna die! Me: Yes, and we're gonna have fun doing it.

Kategori: Ett och annat

Okej, nu kommer lite dåliga nyheter. Jag ska försöka att skriva lite mindre på bloggen. På senaste tiden har jag varit liite för mycket i Sverige och chattat med kompisar osv. Det måste sluta om jag ska kunna ha ett liv här och inte bara sitta och längta hem efter Sverige. Nu när jag var sjuk längtade jag en massa, och det är inte bra för jag behöver vara glad och trevlig om jag ska få några kompisar här. Så, en gång i veckan och det är gränsen. Inte mer.

Sen till gladare nyheter, jag har fått min andra familj! I december eller januari ska jag byta eftersom Elsie inte kan ha mig här under hela året. Än så länge vet jag inte så mycket om familjen förutom att de inte kan så mycket engelska och att det är en brorsa född -93 och tre systrar. Brorsan (Alejandro) ska till Tyskland i januari och då har de plats för mig! Wihoo! Är jätteglad, massa syskon!

Sen har jag tagit lite bilder! Fast mest på en pjäs om Robin Hood som spelades av fjärdeklassare, de var runt 10 år gamla. Väldigt gulligt. Jag var där med Chloé som är utbytesstudent och hennes värdsyster Ampario.







Sen var jag på el boliche också! Typ som ett disco. Det var jättekul och vi dansade till klockan fyra på morgonen.  Jag var lite överraskad över att de faktiskt serverade alkohol medvetet till tonåringar. Intressant. Tog inga bilder tyvärr men hittade en bild på våran gympasal.



Och nej, vi har inget tak. Fråga inte varför, jag har absolut ingen aning. Jag är bara glad att det inte regnat än så länge.

Vi ses om en vecka!

Kommentarer

  • Syster Yster säger:

    Bra idé. Alltihop. Du är så klok att man vill spy ;)



    Saknar diiiiiiiig <3

    2010-08-29 | 19:18:47

Kommentera inlägget här: