trubaduren

Summering av vad du missat

Kategori: Ett och annat

Hej lilla försummade blogg. Det visade sig att när jag väl tog paus från dig så gjorde alla andra det också.

 

Jaha, så vad har hänt sen vi senast pratade? Joaquín kom på besök, vi gjorde massa saker och hade massa roligt. Jag har pluggat ganska så mycket, det återstår att se om det lönade sig eller inte, men jag hoppas på det i alla fall. Jag är inte lika nere som jag var för några veckor sedan. Det blev mycket på en gång där ett tag, med all död som målade det mesta svart.

 

Jag har kommit fram till att jag behöver ett jobb, och snabbt också. Så det ska jag fixa, telefonintervjuare kanske inte är så farligt som det låter. Man tjänar ju bra i alla fall, det är det som räknas.

 

Pengar. Med dem ska jag åka till USA i sommar. Men innan dess ska jag till fjällen (rättare sagt imorgon) och det blir nog också rätt roligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: