trubaduren

Sommarens första stapplande steg

Kategori: Ett och annat

Nu är studenten över och Det Sista Sommarlovet har tagit sin början. Den 11:e var helt underbar, jag skojar inte, heeeelt jävla underbar. Jag önskar att man kunde ta studenten lite oftare faktiskt. Fast jag antar det är det som är grejen, att man bara gör det en gång. Synd. Vi har i alla fall fullt av mat över från studentmottagningen, så om det är någon som är hungrig är det bara att komma över. Jag har en massa choklad också, hihi. 
 
Den 12:e var fylld av sol, nackont (headbanging, IGEN), träningsvärk och baksmälla. Men det var det ju värt.
 
Den 13:e, det vill säga idag, var regnig men trevlig. Jag spenderade större delen av dagen med att springa, gå i regnet och att prata i timmar med Johanna. Hon är fin hon.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: