trubaduren

Vänner alltså

Kategori: Ett och annat

Jag har världens bästa vänner, det har jag sagt förut men jag säger det igen. Jag är så himla glad att jag har er! (Heheh, hoppas att ni läser det här annars blir det konstigt.) Idag när jag gick till skolan var allt nämligen bara skit. Sån där frustrerande och gå-härifrån-innan-jag-slår-dig-väldigt-väldigt-hårt-skit. Men sen hade jag en ganska trevlig svenskalektion, en jättebra lunch, ett första hål med Diyar som alltid är rolig, och ett andra hål med Katarina, Sara, Marie, och Linda som alla övertalade mig om att jag hade rätt och att den som inte insåg hur bra jag var inte var värd mig. 
 
Så när jag gick hem idag från skolan var jag inte så sur längre, eller arg. Eller någonting. Bara lite trött, så jag somnade i soffan ett tag men nu är jag vaken och ska plugga lite fysik. Imorgon är det Valborg, det ser jag väldigt mycket fram emot.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: