trubaduren

Sommarrrrrrrrrrr

Kategori: Ett och annat

Jag är så otroligt taggad på sommaren nu. Jag har nästan helt säkert ett jobb, jag ska till USA i en månad (kjadgshdfgksdjgldfhdslkjfhj!!!!!!!!) och solen kommer att skina och jag kommer att äta så mycket Piggelin att jag spricker och mitt hår kommer bli slitet och jag får gå barbent och jag får sola och bada och cykla och allt kommer att bli underbart!

 

Är så trött på skolan att jag nästan spyr, men det är bara två veckor kvar nu och sen är det i princip över. Hela tvåan avklarad, krasch pang bom. Sådär bara. Allt som är kvar är sista provet i kemi, och två i Naturkunskap (plus helgen på Utö) och nationella i matte D och säkert en till labb och lite fysikgrejer. Men annars är det klart.

 

kauwehkseöijrgdrtgjlsdrgkn,df.sdseioöoiiufgsteyyuikduzyfkoötyjödrtlkäu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: