trubaduren

Slutet av helgen

Kategori: Ett och annat

Ojojoj, i natt sov jag 5 timmar (tack vare underbar sovmorgon) och efter att ha spenderat x antal sömniga och ganska trevliga timmar i skolan gick jag hungrig hem och åt och sov resten av dagen. Nu när jag faktiskt ska sova på riktigt i min säng med kudde och allt är jag såklart helvaken, awesome!

Igår gick jag på filmskivan, i sällskap av en sexig kvinna från 20-talet, en Pocahontas med stickad (?) tröja och Judit och Judit. Själv agerade jag dalmatinerhund och skällde på allt och alla - speciellt på en viss Tiger som avslöjade att han var full under sitt framträdande på kvällsshowen. Det var askul och precis lagom mycket folk, Pure var halvfullt. Jag önskar i efterhand att jag tagit med mig kameran och dokumenterat lite men nu gjorde jag inte det. Får väl överleva, snyft.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: