trubaduren

Slutkörd

Kategori: Ett och annat

Oj vilken helg! Först repeterade jag nästan ett helt kapitel fysik, sen festade vi hela natten hos Sara som fyllde 20, sen sov jag 5 timmar hemma hos Rylanders och sen jobbade jag tills för ca 3 timmar sen. Mina fötter är slut, mina axlar är slut, mitt hår är definitivt slut. 
 
Det var en alldeles jättejättelyckad 20-årsfest som Sara hade, med beerpong (dreamteam: jag, Johanna och Sophie) och trevliga människor. Jag hade förfärligt roligt tills jag tog en shot tequila som gjorde mig lite spyfärdig. Jag har ju inte druckit tequila sen Argentina (tror jag i alla fall) så det var lite av en chock att det smakade så äckligt. Efter den upplevelsen tog jag det lite lugnare, till skillnad från resten av festgästerna. Både den ena och den andra körde stenhårt precis som många andra - med varierande resultat. Jaja, huvudsaken är ju att alla hade kul och att alla mår bra nu. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: