trubaduren

Tal i SvB #2

Kategori: Ett och annat

Jag kan inte fatta det, jag har skrivit klart mitt tal nu. Det är KLART! För er som inte visste det så valde jag att byta infallsvinkel i alla fall, då absolut ingen tyckte att min gamla infallsvinkel hörde ihop med temat Normer och värderingar. Så jag skrev ett nytt tal, idag. Samtidigt som jag var tvungen att hinna med att jobba ett 9-timmars pass på Balders, gå på en fysik lektion och försöka att inte somna för att mina fötter var så trötta (något de fortfarande är).

Jag hade faktiskt precis pratat med mamma och bestämt mig för att ge upp totalt när jag kom på att jag borde skriva ett PM, och då lossnade allt. Jag kom på en inledning och en avslutning och helt plötsligt hade jag ett inte så pjåkigt 4,5-minuters tal. Nu ska jag bara klara av att framföra det också, för det gick ju sååå himla bra förra gången. Hähä.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: