trubaduren

Woopdidoodledoo

Kategori: Ett och annat

Jeez, det visade sig att Reilly inte ska till Argentina i vinter, MEN CHLOÉ SKA DET! Så det blir en Argentina-resa i alla fall, och jag som inte trodde att det skulle bli av när jag förstod att jag antagligen skulle åka ensam. Det är klart, det känns lite fånigt att jag har ett sådant behov att åka med åtminstone någon ur Las Hos, men de ÄR Argentina för mig. Det skulle inte vara detsamma utan dem. 

Så jag är glad, för nu känns det som att det här sabbatsåret är värt det. Nu har jag en massa äventyr på gång, i sommar ska jag till någonstans i Frankrike eller Belgien med Las Hos, sedan kommer de till Sverige och sen åker jag till Norge och sen är det jul och sen åker jag till Argentina. AHMAHGAHD! Jag är sjukt taggad nu, helt plötsligt!
Jag, Reilly och lite av Chloé. Hahaha.
 
Mina fötter och Atlanten i Miramar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: