trubaduren

Argentina

Kategori: Ett och annat

Efter en massa timmars flygresa, vilsegående i Buenos Aires och ännu fler timmars bussresa är jag äntligen i Corrientes.  Det har gått några dagar nu, och ikväll när jag satt i en taxi på väg hem från Reilly och Lu kände jag den varma fartvinden blåsa mig rakt i ansiktet och jag blev så himla nöjd över att vara här. Även om det nu är 40 grader varmt och svettigtvärre om dagarna.
 
Det är inte som förut, såklart, men jag njuter i alla fall. Jag och Elsie hittar på en massa saker tillsammans och jag har börjat ta kontakt med alla jag vill träffa här. Reilly är här fram till mitten av januari, vilket också är helt underbart. 
 
Jag har inte tagit särskilt många bilder alls  men delar med mig av två i alla fall.
 
Bananerna som växer i vår trädgård. Har jag tur hinner jag äta en innan jag åker.
 
En del av min mormors trädgård, hon äger jag-vet-inte-hur-många orkidéer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: