trubaduren

Imorgon

Kategori: Ett och annat

Jordgubbar och champagneglas i plast är inhandlade, champagnen stod MoP för. Klänningen sedan länge inköpt, nu hänger den där i min garderob och väntar på mig. Skrona insmorda, ingådda och jättejättefina. Naglarna nymålade, och benen snart nyrakakade. Och jag då? Jag kan inte fatta det än så länge. Typiskt mig. 
 
Idag fick jag ett mail från JM där det stod att de valt att gå vidare med andra sökande. Jag grät nästan och gjorde ingenting på nästan en timme. Sen började jag kolla igenom Best Vines på Facebook för att muntra upp mig själv och sen gick det ledsna över. Då ringde telefonen, det var visst en rekryterare vid namn Emma som jobbade för JM. Det visade sig att JM Uppsala tackat nej till mig eftersom jag valt dem som fjärdehandsval, JM Stockholm hade jag valt som förstahandsval och det var å deras vägnar hon ringde. 
 
Så efter en väldigt trevlig och oförberedd telefonintervju tackade Emma för sig och sade att JM antagligen skulle kontakta mig inom de närmsta två veckorna för en riktig intervju. Så det ser ljust ut just nu. Jag är taggad inför studenten, men kanske mest inför framtiden - det kommer bli så jävla kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: