trubaduren

Snart, snart, är det min tur

Kategori: Ett och annat

Oj vad dagarna springer förbi! I måndags hade jag mina sista lektioner och gick på bonfire hos Sara, i tisdags jobbade jag, i onsdags sprang jag, åt sista lunchen med tjejerna, målade flakan, gick på Cecilias studentmottagning där jag träffade Johan och Lisa (och till sist även Cecilia), gick på Alices studentmottagning där jag träffade Alice, Kajsa, Jonah, Johannes och Samuel, åkte in till stan och Sommar! med tjejerna (igen) för att till sist somna i en lägenhet på Kungsholmen tillsammans med Katarina. Idag har jag shoppat lite, åkt hem, klagat på min träningsvärk (jävla backarna på nya springrundan), och nu ska jag in till Dramaten för att möta en hop trevliga pojkar och gå på teater. Under tiden nojar mamma, den stackaren, inför studentmottagningen (MIN BARA MIN, GAAAH!!!!) och pappa springer omkring som vanligt. Woho, sommar är awesome och varmt och utan koll på veckodagar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: