trubaduren

Linnea fyllde år i år igen

Kategori: Ett och annat

Igår, då var det Linneas födelsedagsfirande. Vi var inte så många men det var väldans trevligt i alla fall. Kvällen började med picknick hemma hos Linnea med presenter, den fortsatte på Grönan tillsammans med Movits! och Maskinen (är ett monster) och slutade på Sommar! (såklart). Det var galet kul, jag skyller mitt nackont på allt headbangande. 
 
Jag måste förresten tillägga att jag faktiskt trivs med att vara singel igen. Idag har jag varit ensam hela dagen och inte varit ledsen en enda gång. Okej, jag har pratat lite med mig själv och varit endel på Facebook, MEN jag har också klätt på mig och tagit en alldeles underbar promenad i solskenet, skrivit mer på min uppsats och lagat en jättegod middag bara till mig. 
 
Och igår, IGÅR, då var det jävligt kul att vara singel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: