trubaduren

On our way

Kategori: Ett och annat

Nästa vecka har jag hela EN lektion i skolan. Svettigt, jobbigt ja, jag vet inte vad! Svettigt lär det bli i alla fall, på tisdag ska det bli 21 grader. Det blir ljusare och ljusare utomhus och jag längtar till sommaren, till Ungern och till Reilly och till Chloé. Jag har till och med gjort en sommarlista på Spotify, även om den inte har så många låtar än.
 
I helgen har jag och ett gäng trevliga människor varit på Fun. på Grönan. Jag var den enda som kunde texterna men det gjorde inte så mycket. Efter det vandrade vi lite i stan, och blev nekade inträde på en bar innan vi kom in på nästa. Det svider att inte vara 20 ibland. Efter ett glas San Miguel sov jag i alla fall innan mitt huvud nuddade kudden, precis som det ska vara när man är trött och smått berusad.
 
Idag har jag jobbat (i springskor, H-E-A-V-E-N), stirrat på Skype-sidan men inte fallit till föga för frestelsen, photoshoppat lite och uppdaterat min studentmottagningsinbjudan på Facebook. 
 

Kommentarer

  • Karin BS säger:

    Hej sötnos <3
    Ska du till Ungern nu också?!?!?!?? Jag saknar dig och jag vill se håret och SNART är det tisdag!! När hobbar du inte?

    Svar: Ja kanske! Jag hoppas det i alla fall, men då åker vi varken till Frankrike eller Barcelona så det är antingen eller. På onsdag har jag varken skola eller jobb, passar det?
    Johanna

    2013-05-06 | 07:48:19
    Bloggadress: http://thatsbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: