trubaduren

Karin världens bästa

Kategori: Ett och annat

Jag fick en kommentar som fick mig att komma på att jag glömt en jätteviktig del i min lista. Nämligen Karin. Hon är den som tröstar mig mest och besöker mig bäst här i Norge. Mamma såg till att bidra till en biljett så att hon kunde besöka mig lite, vilket var jätteskönt och jättebra. Jag tror att vår vår kommer bli bra, mest för att vi kommer att vara tillsammans. 
 
Hahaha och nu såg jag en tidigare kommentar från henne där hon peppade mig på Tekniksprång i Luleå (från ett inlägg i våras) och jag svarade att det blev svårt med boende eftersom jag nog inte kunde bo i hennes lilla etta i 4 månader. Eh ja, det är ju precis vad jag kommer att göra.

Kommentarer

  • Karin säger:

    Jag har möblerat om nu så att det ska bli lätt att stoppa in en extra säng ^^

    2013-11-21 | 07:48:30
    Bloggadress: http://thatsbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: