trubaduren

Feliz Navidad tu-ru-tu-tuuh

Kategori: Ett och annat

Jaha, det ar den tjugofjarde och jag sitter i mitt morka sovrum och missade samtalet med familjen idag klockan 8 pa morgonen. FAN! Ahh, jag ville verkligen prata med dem, fast det kanske var bra att jag inte gjorde det, sa jag inte borjar langta hem en massa menar jag. Alla sade att julen skulle vara jattesvar med hemlangtan och det, men jag har inte kant av det sa mycket faktiskt. Kanske for att det nastan inte ens finns nagon jul har. Egentligen hoppar jag bara over den ett ar, sa far jag komma tillbaka nasta ar och fira riktigt ordentligt.

Fast en sak som fick mig i julstamning var definitivt Sverige-paketet. Kommer ni ihag nar jag skrev att jag hade en overraskning at er? SURPRISE! Till alla er i familjen Burstrom och Danmark, hoppas ni njuter av era argentinska klappar, jag njot i alla fall av att kopa dem.

Och till alla er andra som laser min blogg, en riktigt god jul. Kom ihag att allt inte ar sjalvklart i den har varlden, och att man ska vara valdigt glad over det man har. Sadana saker blir sa latta att se nar man sitter och lyssnar pa regnet som oser ner, tusen mil ifran sitt hemland.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: