trubaduren

Svamlar

Kategori: Ett och annat

Tydligen är jag mainstream, fast på ett bra sätt. Och idag träffade jag Michaela (och Katarina) som jag inte träffat på över ett år och det kändes precis som igår med undataget att hennes hår såg annorlunda ut. När kommer det ögonblick då jag blir nöjd med mitt liv här i Sverige och slutar tänka att jag skulle bli lyckligare i Argentina?


Hablando al pedo

Soy mainstream, pero en una manera buena. Y hoy me encontré con Michaela (y Katarina) que no me encuentro con hace un año y sentí como si fuera ayer que nos despidimos, con la excepción de su pelo que se veía diferente. Cúando va a llegar ese momento donde me siento satisfecha con mi vida acá en Suecia y paro de pensar de que estaría más feliz en Argentina?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: